Language: | History: PBEM BCO10 - Turn 0 - 1 - 2other recorded PBEM-Games: LK1 - BCO10
Turn : 2 Interval: Opening interval
6| C 5| R 4| X XX O 3| X X E 2| X 1|XX ---------+------------------------ Turn |01 2 3 4 5 6 7... Interval|-1234561235612312312312312...
Dune
Event #1
Event #2
Assembly Chairmanship
Guild Navigator Umma
House Physician Baliset
Levenbreche Sardaukar Battalion
Guard Commander
House Agent
Guard Commander Harkonnen Sleeper Troop
Imperial Card #1
Harkonnen Industries
The Minor Erg
Imperial Suk School Profits
House Swordmaster
House Physician Policy of Oppression
House Mentat Assassin Cohort
Caladanan Exports
Event
Plasteel Industries
Turn 2 1. Deactivation phase: (16 cards). 2. Deferment phase: (15 cards). 3. Initiative phase: House A'nuran and Monkey House declare 16 Favor. House A'nuran discards House Swordmaster (4) and gaining Rank 1. Monkey House discards House Physician (2) and gaining Rank 2. House Emerald Cross declare 12 Favor and gaining Rank 3. House Confederacy declare 11 Favor and gaining Rank 4. HouseIrhaln declare 10 Favor and gaining Rank 5. HouseWeotch declare 5 Favor and gaining Rank 6.
Siegbedingungen 1. Wohlstand und Einfluß beweisen: 10 Ehre + 10 Spice ansammeln + Heimatwelt bzw. Ally aktivieren. 2. Arrakis beherrschen: Dune, Arrakeen, Carthag, Minor Erg, Imperial Basin und Open Bled regieren und alle 6 aktivieren. 3. Als einziger Spieler übrig sein. Spieler werden eliminiert wenn sie Housekarten auf die Hand ziehen müssen, aber nicht können, weil sie A) 0 oder weniger Ehre besitzen oder B) ihr House Deck leer ist.
Regeln (englisch) - Spielrunde ausführlich (englisch) - Spielrunde kurz (englisch) / (deutsch) - Beispiel-HausIntervall (deutsch)